تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

پروژه مدار الکترونیک

فروشگاه مدارپروژه الکترونیک


اپلیکیشن طراحی مدار الکتریکی اندروید


نرم‌افزار طراحی مدار الکتریکی EveryCircuit

اگر بخواهم در مورد نرم‌افزار EveryCircuit توضیح بدهم باید بگویم که این بار متوجه خواهید شد که مدارات الکترونیکی چگونه کار میکنند. هر مداری را که میخواهید را بسازید، در انتها نیز روی دکمه پخش ضربه بزنید و انیمیشن‌های ولتاژ، جریان و شارژ را به صورت پویا تماشا نمایید. این روند به شما یک دیدگاه در مورد عملکرد مدار میدهد .
همچنین قابلیت این را دارید که در حالی که شبیه‌سازی در حال اجرا است، پارامترهای مدار را تنظیم کرده و مدار به اقدامات شما پاسخ میدهد. موتور‌های شبیه‌سازی بهینه شده و همچنین کتابخانه جدید و رو به رشد به شما امکان طراحی هر مدل مداری رامیدهد ، همچنین مسیریابی خودکار و طراحی کاملا کاربر پسند از ویژگی‌های نرم‌افزار EveryCircuit میباشد . در واقع میتوانم به صراحت میتوانم به صراحت بگویم که با توجه به سادگی و نوآوری‌هایی که در این اپ مشاهده میکنیم ، این نرم‌افزار را به یک ابزار کاملا ضروری برای دانش‌جویان مهندسی برق، علاقه‌مندان به برد و مدار چاپی (PCB) تبدیل میکند.

یکی از قابلیتهای جالب نرم افزار EveryCircuit این است که شما میتوانید به کامیونیتی‌ها و انجمن‌های مختلف در سایت دسترسی داشته باشید و مدا‌رهایی که افراد دیگر طراحی نموده اند را ببینید ، حتی این امکان برای شما فراهم میباشد که با دانلود اپ در سایر دستگاه‌ها آنها را با یکدگیر همگام سازی کرده و در تمامی دستگاه به مدارات ترسیمی خود دسترسی داشته باشید ، البته می بایست توجه کنیم که با خرید درون برنامه ای هم میتوان به چند صد مدار جدید نیز دسترسی داشت که در نسخه ای که برای دانلود قرار داده ام این امکان برایتان به طور رایگان فراهم میباشد.

 

این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که اکثر قطعات الکترونیکی را به طور حرفه ای پوشش داده و شما میتوانید مدار‌های خود را در نرم‌افزار EveryCircuit رسم و خروجی و شبیه‌سازی آنها را مشاهده کنید ، در واقع شما قادر خواهید بود که با بخش شبیه‌سازی این نرم‌افزار پارامتر‌های گوناگون را تغییر بدهید و به صورت زنده مدار اتفاقی که در داخل یک مدار الکترونیکی انجام میشود را مشاهده نمایید


مبلغ واقعی 110,000 تومان    1% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 108,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 72


پروژه و مدار الکترونیک