تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

پروژه مدار الکترونیک

فروشگاه مدارپروژه الکترونیک


پروژه فلاشر ۸ کاناله ۲۲۰ ولت تبلیغاتی


در مدار حاضر برای تغییر الگو و سرعت انجام افکتها دو کلید تعبیه شده است. یکی برای تنظیم سرعت و دیگری برای تغییر افکت.نحوه اتصال میکرو به لامپها به این صورت است که با فعال شدن هرکدام از خروجیهای میکرو، اپتوترایاک (MOC3021) متصل به آن روشن و بدنبال آن گیت ترایاک (BT136) همان کانال تحریک شده و آن را روشن می نماید؛ که این عمل باعث برقراری جریان در مسیر لامپ و روشن شدن آن می شود.

وقتی که خروجی میکرو غیر فعال شد، همه این المانها نیز خاموش خواهند شد.

این عملیات برای هرکدام از کانالهای رقص نور تکرار می شنکته

دلیل استفاده از اپتو ترایاک ، ایزوله کردن خروجی های میکرو از برق شهر می باشد.بخش قدرت مدار که به برق شهر متصل است با یک فیوز 10 آمپر محافظت شده است.

تغذیه مدار کنترل نیز می تواند بین 9 تا 12 ولت DC باشد؛ که توسط آیسی رگولاتور به 5 ولت تثبیت شده جهت راه اندازی مدار تبدیل می گردد.

قابل توجه شما این که: می توانید این پروژه را با میکروکنترلر AVR هم طراحی کرده و بسازید. تنها قسمتی که نیاز به تغییر دارد جایگزینی AVR بجای PIC و برنامه نویسی و طراحی مجدد PCB مربوط به آن است


مبلغ واقعی 110,000 تومان    1% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 108,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 44


پروژه و مدار الکترونیک