تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

پروژه مدار الکترونیک

فروشگاه مدارپروژه الکترونیک


پروژه کنترل وسایل خانگی با تلفن


پروژه کنترل وسایل خانگی با خط تلفن و دیکودر MT8870
 سلام خدمت دوستان ارجمند . این یک پروژه عملی و خیلی جالب در مورد کنترل وسایل از طریق خط تلفن می باشد که تمامی مراحل بطور کامل توضیح داده شده است .

آشکار ساز تن با استفاده از آی سی MT8870D

برای تشخیص سیگنال های DTMF می توانیم از تراشه های مختلفی استفاده کنیم. شرکت های بزرگ تولید کننده, قطعه ای را با نام DTMF Receiver معرفی کرده اند. از میان این تراشه ها می توان به HT9171/72, KT3170, SM8223A, MT8870D اشاره کرد. به نظر می رسد تراشه MT8870D از مایتل (Mitel)u معروفترین و در دسترس ترین DTMF Decoder باشد. این قطعه به آسانی در بسته بندی 18 پایه PDIP یافت می شود. ترتیب پایه ها (Pin Out) در این قطعه در تصویر زیر آورده شده است.

ترتیب پایه ها (Pin Out) آی سی MT8870D

این قطعه, فرکانس هایی را که با فشار دادن اعداد از طرف مبدا در خط جاری شده اند, در سر دیگر خط رمزگشایی می کند. آی سی MT8870D, چهار خروجی موازی باینری دارد, بدین معنا که می تواند 16 کد از ورودی را بر گرداند. این 16 کد عبارتند از : 10 عدد, کلیدهای * و # و کلیدهای A – B – C – D که البته 4 کلیدآخر در گوشی های استاندارد وجود ندارد. برای تبدیل 4 خروجی باینری آی سی به معادل دسیمال یا تقسیر آن, به یک آی سی یا میکروکنترلر دیگر نیاز است. در جدول زیر وضعیت پایه های خروجی DTMF Receiver, با توجه به کلید فشار داده شده در مبدا آورده شده است.

جدول وضعیت پایه های خروجی DTMF Receiver آی سی MT8870D


نقشه شماتیک پروژه

نقشه شماتیک پروژه کنترل وسایل الکتریکی با آی سی MT8870D توسط خط تلفن

در فایل ضمیمه شده موارد زیر موجود هستند .

1 – شماتیک مدار

2 – فایل هگز برنامه + سورس آن به زبان سی

3 – دیتاشیت قطعات

4 – PCB

5 – توضیحات کامل در قالب pdf

و …


مبلغ واقعی 110,000 تومان    1% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 108,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 62


پروژه و مدار الکترونیک